Voorbeeld van een sollicitatiebrief hier gratis

Rob den Berg
Parkstraat 33
3035 AK Rotterdam


De Koning accountants
Stationsweg 32
2265 WW Den Haag



Denhaag, 4 februari 2012




Geachte heer Max,


Uw vacature op NationaleVacaturebank is voor mij aanleiding om te solliciteren naar de functie van secretarieel medewerker.
Tot januari dit jaar ben ik werkzaam geweest als secretaresse bij de Gemeentelijke Kredietbank in Den Haag. Daarvoor heb ik de opleiding ‘managementassistent’ gevolgd via Schoevers. Ik heb mijn diploma in 2009 gehaald.


Tijdens mijn studie heb ik veel stage-ervaring opgedaan. Deze ervaring heb ik toe kunnen passen in mijn vorige baan en hopelijk kan ik die straks toepassen binnen uw bedrijf. Ik ben erg prestatiegericht en kan goed met klanten communiceren.

Ik zou het heel erg interessant vinden om bij uw organisatie bedrijf aan de slag te gaan als secretarieel medewerker. Graag ga ik dan ook de uitdaging aan om bij uw bedrijf te komen werken.

Ik zou mijn motivatie, en bijgevoegd cv, graag komen toelichten in een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,




(Handtekening)
Rob den Berg
Bijlage: cv